пʼятниця, 14 червня 2013 р.

Модуль 11
Усе!!! Кінець!!! А може все лише починається... Тепер потрібно у своїй роботі використати все те, чого навчилася на курсах: диференціація, використання ІКТ, створення проектів. Дякую усім колегам, а особливо тренеру, який  зумів терпеливо зносити наше:" Не розумію".
Рефлексія. Модуль 10

Сьогодні я зрозуміла роль фасилітатора, який сприяє і скеровує навчання учнів. Навчившись ставити правильно запитання учням, ми приведемо їх до успіху у навчанні.
Ще раз переконалася у тому, учні завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 - ого століття, які їм допоможуть бути успішними у житті.
Рефлексія. Модуль 9

Цей модуль дав мені можливість зрозуміти, як я можу допомогти своїм учням стати спрямованими у навчанні; як диференціація за певними напрямками допоможе стати учням активними у власному навчанні. Але попереду ще дуже і дуже багато запитань.
Рефлексія. Модуль 8

І знову ти не один. У роботі в парі ми поділилися прикладами учнівських робіт, обговорили ідеї із залученням учнів до процесу оцінювання. Стало зрозумілим, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов'язані з цілями.
Рефлексія. Модуль 7

Як це чудово, коли відчуваєш плече друга. Саме робота в групах дає зрозуміти, що ти не одна. Є люди, які готові допомогти. І сьогодні я це відчула під час роботи над створенням учнівського блогу.
 Працювалось дуже цікаво, але одночасно і складно. Виникали технічні питання. Але дякую тренеру Ігорю Богдановичу, який все доступно пояснював. Я вже вмію створювати блог. Yes!!!

середа, 12 червня 2013 р.

Модуль 6 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
допомагати учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані, пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті;
організовувати роботу учнів по корегуванню контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї та ідеї інших на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Проте, я вважаю, що активне використання учнями Інтернету має певні ризики. Інтернет називають всесвітнім звалищем, кожна дитина може зіткнутись в мережі з певними небезпеками (порнографія, пропаганда насильства, суіциду, радикальнпих угруповувань тощо. Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати варіанти самогубства та набиратись життєваго досвіду на сайтах для дорослих? Ці питання я часто ставлю собі та колегами, однак поки що не можну знайти ефективного способу створити безпечне середовище для дитини в мережі.
Модуль 5
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: спільне обговорення проміжних результатів дослідження в ході виконання проекту, передавання мережею інформації учням, які теж працюють над проектом, рефлексувати по закінченню кожного з етапів роботи над проектом.